Friday, April 9, 2010

9 April 2010

minggu nie sume org sebok dgn presentation utk ECS ..
malasnye aku ! homeroom aku berlakon cite MAMAK ?!
ape ape la ,aku jadik pelanggan je bkn mamak ok ..
aku rase la kan cite aku nie la yg paling bosan tahuu ..
tpi ape ape p0n tgk la ape hasilnye Isnin nnti ..
ehh,isnin nnti la kene wat persembahan ! SHIT lahh ..
baek aku xyah balekk,tpi disebabkan Bday adeq aku tu yg aku minx mama nk balekk tu walaup0n bkn mama yg amek aku ..
erm,siannye la ahli homeroom aku yg laen msti susah sbb kekurangan org ..
bia la,nasik da jadi bubur kann ! bubur lgy sedap so ape yg aku buat nie x mensiakan pham ?!
heheh,ape la yg aku melalut niey ?apeape p0n kek bday adeq aku nie sdap aww ..
haha,secret recipe lagihh , xpe la nnti aku bwk gi skola kek nie spt yg Mira pesan kat aku ..
jgn risau tawuu sume ?!
Anda rasa entri ini menarik ? Picit saja BUTANG LIKE dibawah ini :)

0 komento !:

Post a Comment