Friday, April 16, 2010

16 April 2010

hehe .. minggu nie balekk lagy !
sempena Hari Keputeraan Sultan Perak :)
utk pengetahuan u all la kan bpak aku dpt pangkat Dato' sewaktu Keputeraan Sultan Perak :D
hehe,betape happy nyer :) tpi ape la nk hepi sgt,bpak aku yg dpt bukannye aku :)
apeape p0n nie nk citer about presentation arituhh .. huhu :)
sepatutnye x leh lebih 10 minit aww .. tpi homeroom aku terlebih mase lakk ..
bnyk le pulokk ckp nye .. t-cer Arfah katte kitorg pnye persembahan waktu rehearsal ok..
bile atas pentas ?! HAMPESS .. tpi kan t-cer kate bab yg mule2 tu ok rmai yg tergelakk ..
lpas tu sume jadi hancuss lakk .. aduyay ?! hmm,redha je la ..
msok jgak top 5 ! tpi homeroom aku yg ke-5 la .. first skali Ibn Batutta iaitu sdare Al Biruni ..
sbb kitorg satu klas kan,sdare la tuhh kan ?!
yg bes : AL BUKHARI,AL KHAWARIZMI,AL HAITHAM & ape tah lgy ta igt dahh ..
smpai disini saje warkah kali ini ok :) byebye ..
Anda rasa entri ini menarik ? Picit saja BUTANG LIKE dibawah ini :)

0 komento !:

Post a Comment