Thursday, June 3, 2010

2 Jun 2010

aku dpt tawu boleh balek esok ! hehe .. bes nye .. xsaba dah nie ..
biar kakak2 aku lek ari Jumaat aku lek ary Khamis :)
katenye xde prep petang,tpi aku tetap nk ke BA sbb surat balek bermalam x ambek lagi !
sume org tgh kumpulkan surat kat bilik warden :(
aku p0n cpat2 ajak Ezzati g BA,pastu aku tgk akak2 pegy prep tpi nape form 1 xgi ?
yg terkejutnye Cikgu Fido tgh hon kete kat aspura ..
pas ambek surat dgn slamber badak nye aku & Ezzati naek ke aspuri ..
tpi aku rse x sdap ati sbb cikgu Fido menuju ke aspuri ..
aku wat tataw je,terus ke bilik warden anta surat .. cikgu Fido sdg membunyikan hon ketenye !
Ya ALLAH,kuat giler ! sume org tertanye tanye "what's wrong ?" haha ..
aku p0n menjerit lahh "weyh,sbnrnye ade prep la,aspura dah kene marah dah ..
aku bernasib baaek sbb aku dah siap pakai tudung berbaju kurung dah ..
tinggal nk ambek beg je lagi .. haha .. roomate aku yg ber t-shirt segera menyarungkan baju kurung & bertudung .. tanpa berteman aku p0n turun dr aspuri menuju ke BA smbil gelak2 sbb klakar je arituhh .. haha .. cadangnye nk ke Ko-Op jap tpi aku batalkan niat aku ..
segera naek ke kelas , aku tgk aku sorang je pmpuan , aku jerit kat bawah " Mimi cpat la naek,aku sorg je pmpuan " .. xlame pastu roomate aku Aifa & kwn dy Ain naek .. tpi msok klas dorg la ,aku p0n tggu la dak klas aku naek,bru aku msok klas ..
yg kesiannye ade yg kene pumping ?! sbb lewat .. hehe .. slamat aku dahh naek :)
Anda rasa entri ini menarik ? Picit saja BUTANG LIKE dibawah ini :)

0 komento !:

Post a Comment