Thursday, May 27, 2010

17 Mei 2010

peristiwa 17 Mei 2010 tetap akan menjadi satu pengalaman paling indah dlm hati aku ..
tak akan pernah ku lupa sambutan HARI GURU tahun ini ..
sambutan tahun nie la yg paling meriah & laen drpade tahun2 sblm nie taw ..
nie yg wat aku makin ske kat MJSC LG nieh .. Life's Good la katekan ?! haha ..
mcm2 acare taw ade waktu niee .. tibe la satu mase nie memberi satu perasaan sedihh dan perit dlm diri setiap insan iaitu apabila aku terdgr Anis yg duduk dkt seblah aku ckp ade budak kene batang paip ke ape tahh .. waktu tu aku tercari cari mane budaknye ..
tibe2 aku nmpk kawan aku,Husni berlari lari sambil memapah Hizami .. tangan Hizami berdrah !
aku segera menjerit kat kwn2 "weyh ! Hizami weyh ! " .. lebih kurang gitu laa ..
sume org terkejut aku jelaskan la ape yg terjadi .. pas tu cikgu yg uruskan dy aku tataw pape ..

tpi ade satu ari tu sume epi sbb Hizami dahh sehadd ..
katenye abg E yg jage dy .. caring2 la jgakk ekk E tu ?!
erm,sjak aritu aku kawan je dgn Hizami law sblm nie x sgt ..

itu je la yg aku nk cite .. yg pastinye SAMBUTAN HARI GURU nie x kan aku lupekan ..
betape bes nye,gembira nye saat ini :)

sekian time kacehh :)

ASSALAMUALAIKUM :D
Anda rasa entri ini menarik ? Picit saja BUTANG LIKE dibawah ini :)

0 komento !:

Post a Comment